کد مطلب: 172177
هفت چشمه گزارش مي دهد:
نگاه خاموش مسئولين شهرستان اردل به گمنامان غريب
تاریخ انتشار : 1396/06/15
نمایش : 2757
با بي توجهي مسئولين شهرستان اردل شهداي گمنام شهر اردل گمنام تر شدند.
به گزارش هفت چشمه، 6 سالي است که از زمان تشييع و تدفين دو  شهيد گمنام در تپه نورالشهداي شهر اردل مي گذرد، اما اين محل نه روشنايي مناسبي دارد و نه نمازخانه اي، به طوري که اين روزها بيش از پيش صداي شهروندان اردلي براي ساماندهي آنجا به گوش مي رسد و از اينکه اين محل، گاه گاهي براي استعمال مواد مخدر تعدادي از معتادان استفاده مي شود، گله مند هستند.

 
مهرماه سال 90، تپه در نزديکي پارک دزپارت محل آرميده شدن دو  شهيد گمنام مي شود و از آن پس به نام تپه نورالشهدا معروف مي شود، مردم با شور و معنويت ويژه اي از شهدا استقبال کردند، روزها يکي پس از ديگري گذشت اکنون بيش از 6 سال است مي گذرد و مردم و به ويژه خانواده شهدا چشم به راه نمازخانه و سيستم روشنايي مناسبي در اين مکان هستند.



 
جواد نصيري يکي از شهروندان اردلي در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گلايه از مسئولين شهرستان اردل در خصوص خاموشي  چراغ هاي گلزار شهداي گمنام شهر اردل گفت:روشنايي گلزار شهداي  گمنام شهر اردل  چند ماهي است که خاموش شده، در اين تاريکي بارها مشاهده شده که تعدادي افراد معتاد سر قبر شهدا به دليل باز بودن فضا و تاريک بودن محل اقدام به استعمال مواد مخدر کرده آن هم با موتورسيکلتي که کنار قبر شهدا پارک مي شود.
 

 
نصيري اظهار کرد: در يک کلام گلزار شهداي گمنام شهر اردل در اوقاتي که هوا تاريک مي شود و يا هوا به اصطلاح خوب است تبديل به محلي مي شود که نبايد و در اين کلام جاي سخن نيست و يا گاهي محلي براي استعمال مواد مخدر توسط برخي معتادان!

وي تصريح کرد: سوال اين است که براي روشن شدن لامپ گلزارشهدا آن هم براي چند ساعت تاريکي مبلغ زيادي لازم هست؟!!

شهدايي که روشني چراغ خانه، زندگي و  کشورمان هستند و چراغ زندگي خودشان را بخشيدند آيا بايد اين گونه به مزار مطهر آنان رسيدگي شود؟!

مردم ولايتمدار و شهيد پرور شهرستان اردل از مسئولين خواستند تا ساماندهي گلزار شهداي گمنام شهر اردل به خصوص سيستم روشنايي  را در اولويت کاري خود قرار دهند چرا که هرچه داريم به برکت همين خون شهداست و نگذاريم در کنار ما گمنام تر باشند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg